حماس: پاسخ مقاومت به تجاوزات صهیونیست‌ها یکپارچه و هماهنگ بود-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

حماس: پاسخ مقاومت به تجاوزات صهیونیست‌ها یکپارچه و هماهنگ بود

سخنگوی جنبش حماس گفت که اجرای عملیات «ثأر الأحرار»(انتقام آزادگان) توسط اتاق مشترک عملیات گروه‌های مقاومت فلسطین پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 10
کد خبر: ۱۸۳۵۵۱

به گزارش راهبرد معاصر «حازم قاسم»  گفت که عملیات ثأر الأحرار بیانگر آمادگی گروه‌های مقاومت برای پاسخگویی به جنایت‌های رژیم اشغالگر است.

بنابر گزارش شبکه المیادین، قاسم گفت که پاسخ اتاق مشترک عملیات گروه‌های مقاومت به تجاوزات رژیم صهیونیستی یکپارچه و هماهنگ و در راستای برنامه‌های میدانی مشترک این گروه‌ها بوده است.

از سوی دیگر «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس نیز تأکید کرد که ضربات یکپارچه مقاومت بخشی از عملیات پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی و در راستای دفاع از ملت فلسطین است.

القانوع همچنین گفت که پاسخ مقاومت به تجاوزات صهیونیست‌ها واجب، ثابت و یکپارچه است و مقاومت همواره در میدان حاضر است و هرگز به رژیم اشغالگر اجازه نمی‌دهد که برنامه‌های خود را اجرا کند.

بر اساس گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، القانوع همچنین تأکید کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی در برابر وحدت مقاومت فلسطین و پایداری ملت آن از بین خواهد رفت و این رژیم دیگر قادر به تغییر معادلات و تغییر معادلات جدید نیست./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار